UKK

Täältä löydät vastauksia useimmin esitettyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta sinua mietityttävään asiaan täältä, ota yhteyttä meihin.

Tilauksen lopettaminen

Mitä tapahtuu, kun lopetan kestotilaukseni?

Emme enää lähetä sinulle uusia lähetyksiä kyseisestä tuotteesta.

Saan yhä tuotelähetyksiä, vaikka olen lopettanut kestotilaukseni

Näin voi käydä, jos ehdimme käsitellä ja lähettää viimeisen tuotelähetyksen ennen kestotilauksen lopettamisen rekisteröitymistä järjestelmäämme. Voit tässä tapauksessa halutessasi palauttaa avaamattoman tuotelähetyksen meille.

Miten irtisanon kestotilaukseni?

Voit lopettaa kestotilauksesi Omilla sivuillasi kohdassa  Omat sivuni > Kestotilaukset > Poista aktivointi. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@mail.efi.nu tai soittamalla numeroon 0207 589 589.

Omat sivuni

Mitä muutoksia voin tehdä Omilla sivuillani?

Voit muuttaa osoitetta, salasanaa, väriä, kokoa, lähetystiheyttä, lopettaa kestotilauksen tai tehdä lisätilauksen.

Miten voin lopettaa kestotilaukseni?

Voit lopettaa kestotilauksesi kokonaan (ei aktiivinen) Omilla sivuillasi. Voit myös lopettaa kestotilauksesi ja pyytää, että lähetämme sinulle muistutussähköpostia 3–4 kertaa vuodessa. Saat sähköpostitse vahvistuksen kestotilauksen lopettamisesta. Voit lopettaa kestotilauksen tai tehdä tilaukseesi muutoksia myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Missä voin kirjautua Omille sivuilleni / miten kirjaudun Omille sivuilleni?

Voit kirjautua sisään Omille sivuillesi osoitteessa efishop.fi/login/. Jos sinulla on jo olemassa oleva aktiivinen kestotilaus, voit valita sisäänkirjautumisen ilman sanasanaa. Voit tällöin kirjoittaa sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle sisäänkirjautumislinkin sisältävän sähköpostin.

Muita tietoja

Suostumuksen muuttaminen

Voit antaa suostumuksesi siihen, että lähetämme sinulle mainoksia. Voit antaa tämän suostumuksen Omilla sivuillasi kohdassa Suostumus. Täällä voit joko hyväksyä tai kieltää erilaisten mainontakanavien käytön. Jos vastaat myöntävästi kaikkiin kohtiin, lähetämme sinulle yleisiä uutislehtisiä ja juuri sinulle osoitettuja mainoksia. Tällä hetkellä käyttämämme mainontakanavat ovat sähköposti ja osoitteellinen mainonta.

Anonymisointi

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat tietojesi anonymisointia.

Miten EFI käsittelee asiakastietoja?

Lue lisätietoja tietosuojakäytännöstämme täältä: https://www.efishop.fi/privacy-policy/gdpr-fi

Hinnat

Mitä Northborn-tuotteet maksavat?

Napsauta kutakin mallia löytääksesi palkinnon: Stringit, Bikinit, Hipsterit, Bokserit.

Tietoja kestotilauksista

Voinko ryhtyä tuotteen kestotilaajaksi, jos olen alle 18-vuotias?

Et. Sinun on nettitilauksen tekemisen yhteydessä vahvistettava, että olet täyttänyt 18-vuotta.

Onko kestotilauksilla jokin ostovelvoite tai onko minun oltava tilausasiakas jonkin tietyn ajan?

Emme käytä tilausvelvoitetta tai pakollista vähimmäisaikaa.

Miten tuotteiden tilausjärjestelmä toimii?

Saat aloituspakkauksen noin 3–7 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä ja maksat aloituspakkauksesta vain sen posti- ja käsittelykulut. Northborn boksereiden aloituspakkauksen hinta on 4,90 € (1.12.2018). Lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin lähetyksen noin 30 päivän kuluttua aloituspakkauksen saamisesta. Tämän jälkeen saat uuden lähetyksen joka 3. kuukausi (4 kertaa vuodessa).

Milloin voin irtisanoa kestotilauksen?

Silloin kun itse haluat.

Voinko antaa kestotilauksen lahjaksi?

Ei, se ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Maksaminen

Voinko muuttaa maksutapaa?

Voit omassa nettipankissasi muuttaa laskutustavaksi e-laskun tai poistaa e-laskutustavan käytöstä.

Mitä eri maksutapoja voin käyttää?

Saat tuotelähetyksen mukana laskun tai voit tehdä e-laskusopimuksen ja maksaa lähetykset kätevästi e-laskulla.

Tilaus/toimitus/muutokset

Mitä toimitusvaihtoehtoja EFI käyttää?

Voit valita tuotetoimituksen lähetystiheydeksi joka 3. kuukauden, joka 6. kuukauden (kerran puolessa vuodessa) tai 12. kuukauden (kerran vuodessa). Voit myös jättää toimituskertoja väliin.

Saanko tilausvahvistuksen tilauksen tekemisen jälkeen?

Kyllä, saat tilausvahvistuksen sivuston northborn.nu kautta tekemillesi tilauksille. Lähetämme sinulle myös sähköpostitse tiedon, kun olemme hyväksyneet tilauksesi (yleensä 1–2 arkipäivän kuluessa). Mahdollisten virheiden sattuessa saat kehotuksen ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Milloin saan aloituspakkauksen?

Noin 3–7 päivän kuluttua

Miten usein saan tuotetoimituksia?

Normaalit toimitukset lähetetään kerran 3. kuukaudessa eli 4 kertaa vuodessa.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Kyllä voit. Voit muuttaa tilaustasi joko Omilla sivuillasi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko jättää toimituskertoja väliin?

Kyllä voit. Voit ilmoittaa meille tästä joko Omilla sivuillasi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Toimittaako EFI tuotteita Suomen ulkopuolelle?

Tilauksia toimitetaan vain siihen maahan, jossa tilaus on tehty. Meillä on omat kotisivut useille eri maille, joten muista tehdä tilaus oman maasi EFI-sivuilla.

Mitä tuotteiden postitus maksaa?

Normaalien lähetysten posti- ja käsittelykulut ovat 2,90 €.

Vaihtaminen/palauttaminen/reklamaatio

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Voit palauttaa tuotteen, jos et ole vielä avannut tuotepakkausta. Palauta tuote osoitteeseen Efi. Muista liittää palautuksen mukaan lasku/kirjoittaa, mitä palautus koskee. Sinun on itse maksettava palautuksen postikulut. Jos kyseessä on reklamaatio/valitus, voit pyytää palautustarraa (EFI maksaa postimaksun). Efi Tunnus 5015968 00003 Vastauslähetys Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Miten saan palautustarran?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja pyydä palautustarraa (postimaksi maksettu).

Oletteko saaneet palauttamani tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Väärä, virheellinen tuote / Ei tuotetta

Jos lähetetty tuote on väärä tai virheellinen tai tuote puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Lähetämme palautustarran tuotteen palauttamiseksi / vaihdamme tuotteen. Palautukset lähetetään osoitteeseen Efi. Muista liittää palautukseen mukaan tuotteen lasku ja kirjoittaa palautuksen syy. Efi Tunnus 5015968 00003 Vastauslähetys

Tietoja Northbornista

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@mail.efi.nu tai soittamalla numeroon 0207 589 589.

Mikä on EFI?

Northborn® on tuotemerkki, jonka omistaa Efi as. Efi on myynyt tuotteita kestotilauksella kaikkialla Pohjoismaissa jo vuodesta 1980. Kun tilaat Northborn®-tuotteita, Efi vastaa tuotteiden myynnistä ja kaikesta asiakaspalvelusta.

Valmistus

Missä tuotteet valmistetaan?

Tuotteet valmistetaan Liettuassa.

Onko tuotteita testattu eläimillä?

Ei. tuotteita ei ole testattu millään eläimillä.

Mitkä ovat Northborn-tuotteiden valmistusaineet?

Ne sisältävät 93 % bambuviskoosia, 7 % elastaania ja lisäksi niissä on aloe vera -käsittely.

Vaateiden käyttö ja huolto

Pitäisikö vaatteet pestä ennen ensimmäistä käyttökertaa?

Ei, niitä ei tarvitse pestä. Tuote ei ole haitallinen käytössä ennen ensimmäistä pesua.

Millainen on tuotteiden yleinen kokoluokitus?

Tuotteet ovat normaalin kokoisia/hieman standardiluokitusta isokokoisempia (tuotteet sisältävät elastaania ja ovat joustavia). Katso kokoluokitus täältä. Saatavilla olevat koot:: S, M, L, XL ja XXL

Tuotteessa on jotakin vikaa – mitä minun pitäisi tehdä?

Jos tuotteessa on jotakin vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää sinulle palautustarran tuotteen palauttamiseksi ja tuotteen vaihtamiseksi toiseen. Palautukset lähetetään osoitteeseen Efi. Muista liittää palautettavan tuotteen mukaan lasku / kirjoittaa palautuksen syy.

Miten tuotteet kannattaa pestä?

Tuotteille suositellaan pesua 40 asteessa.